الاثنين، 18 يوليو 2011

هام لكل من تابع قصة ذكرى سارة

اصدقائى الاعزاء
واقول اصدقائى وليس قرائى
لانى اشعر بان كل فرد تواصل معى من خلال المدونة هو صديق قريب لى
اشكركم جزيلا لانكم السبب فى نجاح المدونة بعد فضل ربى سبحانه وتعالى
كما تعودت معكم بعد كل قصة بعمل تدوينة لسماع ارائكم او ملاحظاتكم على القصة ككل
ارجو مزيد من التواصل بيننا
واتمنى كل القصص تعجبكم ان شاءالله

هناك 64 تعليقًا:

  1. بجد رائعة جدا جدا جدا جدا
    وحضرتك بتتنقلى من رائع لأروع
    انا لسة مش قريت فوق احتمالى بس انا واثق انها هتكون أجمل وأجمل
    تسلم ايديكى يافندم

    ردحذف
  2. ana nefsy kol eli enty btktbeh dah yt3ml moslslat aw aflam ,, bgd hatb2a 7aga gamila awy w fiha suspense 3aly
    titi

    ردحذف
  3. انا اول مرة اقري قصة حلوة كدا
    بجد اسلوبك في الكتابة حلو جدا
    و كمان القصة و احداثها واقعبة و بتحصل كتير
    و انا عن نفسي مريت بجزء من الاحداث دي فعلا
    دمتي مبدعة
    و منتظرين المزيد من ابداعاتك

    ردحذف
  4. bgd ma shaa allah 3leke ya dina el kesa 7lwaaaaaaaaaaaaa gdn ana kol yooum b2ra kesa mnhom w akmlha kolha...bgd aslobk 7lw awe w kol el btktbeeh b7so 72e2y gdn w by7sl..rbna ykrmk :))
    mona mahmoud

    ردحذف
  5. انا بشكركم جداااااااا
    على كلامكم الحلو ده وتشجيعكم الرائع
    متحرمش منكم ويااااااارب دايما كل القصص تعجبكم
    وربنا يقدرنى واسعدكم

    ردحذف
    الردود
    1. عمر قلبى ماوجعنى وبكيت كدة فى اى رواية الادى انتى مبدعة جدا




      حذف
  6. i like what u wrote begad i found it moshaw2ek gedan we momte3 we el a7la en 3shan lesa shayfa el modwana bta3tek yesterday fa 3andy forsa en a2ra el qesa kolha mara wa7da ;))
    Rania fawzy

    ردحذف
  7. رانيا
    ميرسى كتير على رأيك الجميل
    واتمنى كل اللى تقرأيه فى المدونة يعجبك وتكونى متابعة دائمة ان شاءالله
    نورتيييييينى بوجودك

    ردحذف
  8. انا عاوزه اقولك بجد انك مالكيش حل انا عندى امتحانتك ومش قادره اقوم من قدام اللاب وعامله اوف لاين للناس كلها ومش عاوزه اكلم حد طول مانا بقرى القصص بتاعتك وبحس انى عايشه وسطهم وبفكر فيهم بعد ااخلص القصه اكنهم شخصيات حقيقه بجد بجد انتى رائعه
    ليلى

    ردحذف
  9. بجد القصة جـاامدة قووي
    انا بجد عايزة اسجل اعحابي بكتاباتك جداا
    انا كل مقرأ قصة ليكي بلقيها احلى من التانية
    بجد ماشاء الله عليكي
    وانا بحب القصص اللي من النوع بس حتى القصص المرعبة بتعتك جامدي
    بجد ربنا يحميكي يارب ..

    ردحذف
  10. ليلى
    ميييييييييييييرسى ياحبيبتى
    بس انا مش عايزاكى تتعطلى عن المذاكرة
    ربنا معاكى وينجحك يارب

    ردحذف
  11. MEME
    الله على كلامك بجد بجد اسعدتينى
    ربنا يخليكى وميرسى على دعواتك الحلوة

    ردحذف
  12. دينا حببتى بجد القصه انا اتاثرت بيها جدااااااا وفيها كل عناصر ومقومات القصه الناجحه دى احلى من تحت سقف واحد كمان وانتى كل كتابتك احلى من بعض تسلم ايديكى ودايما مبدعه كده يارب

    ردحذف
  13. بجد بجد بجد انتي حصلتيش ولا هتحصلي قصة جامدة ليه مش تعمليها مسلسل والنبي

    ردحذف
  14. استااذة دينا بجد حاجة اكتر من راائعة انا بجد عااجزة عن اى كلاام الله اكبر عليكى وماشااء الله على قصصك قمة الروعة وتفوق الوصف والخيال والكلام اللى ف الدنيا كله اللى ممكن يتقال........................مش لاقية كلام بحجم اللى قريته ....يارب دايما تمتعينا انا قريت ذكرى سارة كاملة واول مرة ف حياتى اتابع او اقرا قصة ....ومن غير ما اقرا باقى القصص لكننى ان شااء الله هارقرأ بس رأيى انهم اكيد ف قمة الروعة

    ردحذف
  15. الى الاستاذة الرائعه دنيا عمر انا بشكرك جدا جدا جدا على القصة الرائعة بل اكثر من رائعه و العمل المتقن و المحترف من حضرتك و اتمنى لك المزيد من التقدم في مسيرتك المهنية الرائعة
    ملحوظة : انا اول مرة موضوع بشدني و بتابعة للنهاية لانه موضوع راااااااااااااائع جدا

    محمد من الاردن

    ردحذف
  16. دينا ياأرق كاتبه بشكرك جامد جداااااااااااااا إنك دخلتى لإحساسى وخليتينى بعيط جامد وأتأثرت بالقصه قوى ...بتمنالك النجاح فى كل أعمالك... بالمناسبه أنا اسمى ســـاره وده اللى شدنى وخلانى أتابع قصتك الرائعه.... شكرا مره تانيه

    ردحذف
  17. انتي عن جد اكتر من رائعه وانا بعشق كل القصص تبعك وبلجت اقري كل القصص مالبدايه للنهايه ماني بجد وصف لجمال كتاباتك عن جد ما شاء الله عليكي

    بوسي

    ردحذف
  18. بجد دى من احلى قصصك انا اتاثرت بيها جدا رغم ان عمرى ما اتاثرت بحاجه بس حست ده فعلا واقع وياريت تتعمل مسلسل فى التلفيزيون

    ردحذف
  19. انا عيطت من النهاية بس فرحت اووووووووووووووى
    بجد قصة جااااااااااااامدة تسلم ايديكى

    ردحذف
  20. انا عيطت كتيييييييييييييير اووووووووووووووي بس بجد القصة روووووووووووووعة لأ دي فوق الروووووووووووعة تسلم ايدك بصراحة كل كتاباتك حلوة

    ردحذف
  21. مبطلتش عياط حلوة اوى الجزء الأولانى كان قصتى بالظبط بس النهاية لأ اكثر من رائعة

    ردحذف
  22. بجد القصه حلوه اوى اوى
    تسلم ايدك يا أ\ دينا

    سلمى

    ردحذف
  23. القصه جامده اوووووووووووي
    وطريقه كتايتك جميله
    تسلم ايدك


    سارة

    ردحذف
  24. بجد انتي تستهلي كل خير لانك بجد بقصصك بتدخلي بقلوبنا جايز يكون في منها من الخيال بس بردو هي من واقع احلامنا في الحقيقة

    و ربنا يوفقك و بأذن الله قصصك دي هتشتهر اكتر وا كتر

    ردحذف
  25. el ostaza Dina 3emad
    ana begad ba7ayekey 3ala ketabatek el gamela wana 3ala fekra awl marra a2ra leky bas begad 3agabetny your stories gedan we khasatan enny el eraya 3andy allet men zaman besabab dawamet el 7ayah elly e7na feha bas fe3lan ana bashkorek tany 3ashan raga3teny le a7la 7aga kont ba7ebaha
    we esma7ely a2ollek comments 3ala el stories one by one
    1-GAREMET KATL
    el story de awl 7aga arethalek we 3agabny bedaytek feha we kont malhoof gedan a3raf meen el katel we kaman el sha5seyat kol wa7ed menhom doro kan 3agebny we shadedny awy we begad salletny gedan erayet el story de 5asatan enena fe ramadan
    2-TA7T SA2F WA7ED
    kessa fe montaha el gamal we fe3lan kanet meshawa2any el kessa enny a3raf nehayetha ledaraget enny 5alastaha ta2reban fe 3 ayam bas la2enny kont ba2raha fe el sho3'l.bas a5er 7ala2a kanet feha sennet karwata keda we 7asiet enaha khelset besor3a
    3-ZEKRA SARRAH
    el story de kanet mofag2a ana makontesh motawake3 ennaha belgamal da we endamagt gedan ma3aha we 7abeet kol sha5seyat el kessa bas om sarah kanet aswetha sa3ba awy ledarget enny 3ayat fe a5er 7ala2a lamma Adham 7adan Zekra fe el malga2 bas kanet fe3lan kessa momte3a
    kont 3ayez a2olek 7aga kaman ana kol maba5alas story we a2ra wa7da gededa ba2ol de mesh hateb2a 7elwa zay elly ablaha bas bala2eha fe3lan gamela we oslobek fe el ketaba gedeed we 3agabny awy
    begad ana ba7eb el 2eraya awy bas dawamet el 7ayah menaseyany kol howayaty we menha el eraya
    bas begad shokraaaaaaaaaaaaaaaan
    Thanks & Regards
    Rauof Farghaly

    ردحذف
  26. انا بصراحه ديه أول مره أقراء اى عمل من اعمال حضرتك مع أنى بزهق من القراءه الالكترونيه لكن انا أول مره أقعد الفتره ديه أقراء فى كتاب او روايه الكترونيه منذ اول حلقه وانا كان عندى شعور بمتابعه الحلقه التاليه ومع تطور الاحداث يزداد فضولى لمعرفه ماذا يحدث فى الحلقات القادمه مما يزيد رغبتى فى استكمال القراءه حتى انتهيت من قراءه الروايه كامله مره واحده وده يرجع لاسلوب حضرتك فى طريقه الكتابه البسيطه مع الاحساس انى بشاهد مسلسل درامى وليس أقراء روايه بجد والله انا كنت حاسس انتى بتفرج مش بقراء لدرجه انى رسمت شخصيات وهميه فخيالى لكل شخصيه فى الروايه وكل شخصيه على حسب دورها وعلى حسب صفاتها بجد وانا أسف انى طولت فى تعليقى لكن مافيش كلاااااااااااااام يتقال غير تسلم ايديك اللى كتبت العمل الفنى الجميل ده.Eng Mostafa

    ردحذف
  27. بجد بجد انتي ماشاء الله عليكي كل كتاباتك حلوة اوي اوي اوي اوي
    بقالي فترة كبييرة بجد ما استمتعتش بقراءة روايات كدا
    ربنا يوفقك دايما ومن نجاح لنجاح بإذن الله
    ونصيييحة بجد ياريت لو تنشري كل اعمالك ف كتب او حتي تكون مجمعة كذا رواية مع بعض لان كل كتاباتك روووووووووووعة بجد :)
    أختك دعاء

    ردحذف
  28. عندى حاجة نفسى الفت نظرك ليها بس مش عارفة يا ترى التعبير هيخونى ولا هصيب الهدف

    لاحظت فى كل القصص بتاعتك اللى قريتها ان طريقة التعبير عن الحب بين الرجل والمرأة سريعة اوى على غير الواقع

    يعنى هنا مثلا ادهم على طول قال لسارة بحبك
    وسارة اول ما بدأت تكلمه على طول قالتله بحبك

    حاسة ان فى تسرع منك فى توضيح مشاعر الحب الاولى وصياغتها بطريقة متناقضة مع الكسوف والاحراج والبراءة اللى بتبرزيها فى شخصياتك من البنات

    يعنى مثلا مثلا انا بنت شابة لسة مخطوبة واتعرفت على خطيبى من على النت واتقابلنا وخرجنا اه كان جوايا مشاعر لية قوية من وانا بكلمه عالنت لكن الكسوف والاحراج خلانى مش اظهر دا وهو كمان كان جواه مشاعر قوية ليا لكن مقالش
    كان بيظهر دا فى نوع من انواع التجاوب بينا وبين بعض يعنى تجاوب فى انى ارد عليه فى تليفون تجاوب من ناحيته انه عاوز يشوفنى وبيلفت نظرى كان فى استغلال للظروف فى ظاهرها طبيعية ومش مدعاة للاحراج فى اننا نتعرف على بعض اكتر والموضوع اخد حوالى شهرين عشان يصارحنى بحبه ومش على مرة واحدة دا تقريبا قعد يمهدلها اسبوع على الرغم من انه 29 سنة ومنصبه كويس يكاد يكون كبير وعقله عقل شاب مشابه لشخصيات كتير رسمتيها فى قصصك مشابه لشخصية محمد اللى اشتغل فى الخشاب جروب مثلا او شبيه شوية لقوة ياسر فى قصة تحت سقف واحد ولحنيته فى نفس الوقت

    المشاعر الوحيدة الى الان بما انى قرأت بعض القصص فقط وليس كلها عجبنى رسمها وسردها هى مشاعر الحب فى قصة تحت سقف واحد المشاعر وسردها والتعامل على اساس المشاعر بين الطرفين موفقة جدا جدا جدااااااااااا فيه

    وانا ملاحظة ان كل ما اقرا قصة جديدة وارجع اقرا قصة حديثة الاقى فعلا فى تغير للاحسن ملحوظ فى كتاباتك
    الى الامام ومن نجاح لنجاح دايما يارب

    آية الاسلام

    ردحذف
  29. bgad enty 7aga 5orafa enty mfeesh mnk abdan bmo0o0o0t feky awiii wisa ela elamam wdyman bnga7 :* <3 ra3'm eny 3yat kteeer awii fe elstory de bas bgad ana bshkrk 3la ala7sas fe ktbatk

    ردحذف
  30. بجد بجد قصة فوق الرائعة .....انا ادمنت القصص بتاعتك جدا :)
    mona

    ردحذف
  31. دينا بجد انا على طول بقول عنك رائعه بس بعد القصه دى كلمه رائعه عليكى متنفعش انتى رهيبه بجد قصه رائعه جدا وبجد احساسك عالى جدا انتى بجد فظيعه

    ردحذف
  32. أنا بجد مش عارف أقولك ايه أنا حبيت القصه أوى وسردك ليها جميل وكنت مستمتع وأنا بقرأها بالرغم من امتحاناتى , وعايز أعرف لو لحضرتك كتابات غير اللى موجوده فى المدونه هنا

    ردحذف
  33. رااااااااااااااااائعة

    ردحذف
  34. malhash 7al begad. kanet 7aga me3deya to7fa we shw2tny ara kol a3malek . enty ensan 3andek mawheba gamela gedan we atmna a2ralek 7agat kteera isa. LOVED ITTTTTTTTTT <3

    ردحذف
  35. اولا احب ابدا كلامى بالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ثانيا احب ابدى اعجابى الشديد بحضرتك وبكتاباتك بجد رائعة والقصة حلوة جدا
    انا اتلنهاردة بصراحة اول مرة اقرا لحضرتك وقرات قصة ذكرى سارة كلها وقصة القصر الهدئ وقصة تحت سقف واحد وبنتظر حاليا الحلقة الجديدة من قصةالحب على كفة ميزان
    واخيرا احب انى اتمنى لحضرتك النجاح الدائم فى حياتك وبالصحة والسعادة يارب وبتمنى اقرا حاجات اكتر لحضرتك

    ردحذف
  36. انا اول مره اقرا قصه بالجماااااااال ده بجد تسلميلي

    ردحذف
  37. بجد قصه جامدة جدا انا قريت كذا قصه وكانوا روعه بس دى فوق الخيال
    بجد مش عارفه اقولك القص دى جميله قد ايه وبتاثر فيه كتير اوى
    ربنا يوفقك دائما فى كتاباتك لقصصك وننتظر كل جديدك

    ردحذف
  38. تسلم ايدك يادينا انتى بصراحه راضيتى كل الاطراف
    ادهم اتجوز ساره اللى بيحبها ومحرمتيش رجاء من ذكرى
    وخليتى غاده تجوز ادهم لانه حبها الاول
    ورجعتى ذكرى لادهم
    نهايه تستهلى عليها تصفيق حاد

    ردحذف
  39. بصرااااااااااحة قصة قمة فى الروعة انا مش عارفة اقولك ايه يا دينا بس بجد قلبى وجعنى اوووووووى واتاثرت بالقصة كأنى انا الى فى القصة او هى واقعية وحد من قرايبى حصله دا انتى معبرة اوى يا دنيا ربنا يوفقك يااااارب لكل خير وفى انتظار ابداعاتك

    ردحذف
  40. جميلة جداً ورائعه يا دودو بالتوفيق دايماً
    انا قريت القصة كلها فى يومين اما عينيا مش قادرة افتحها بس ماشاء الله عليكى بجد انا بحس انى باتفرج على مسلسل وياريت تفكرى تقابلى اى منتج او حاجة تولك ان قصك يتم اخراجها وعرضها حتى لو ع الراديو

    ردحذف
  41. انا قريت كل القصص اللى على المدونة و كلهم تحفة بجد بس ذكرى سارة الوحيدة اللى معجبتنيش النهاية كان فى دماغى حاجة تانية خالص بس برضة تسلم ايديك

    ردحذف
  42. ماشاء الله مفيش ذيك .. كل القصص رائعه .. زي ما قلت قبل كده انا كل الروايت اللي ارتها بعلق في اخر حلقه علشان اقول كل حاجه مره واحده .. بس الكلام مــــا بيخلصش .. تسلــــم ايدك

    ميس

    ردحذف
  43. القصة رووووووعة يا دينا اللى بيعجبنى ان الاحداث مبتكنش متوقعة وكمان بتخلينا نعيش فى قلب الرواية دايما فى مزيد من الابداع

    ردحذف
  44. جميلة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  45. بجد جميلة خالص

    ردحذف
  46. القصة بجد تححفة وانتى بجد لازم تستحقى جايزة على القصة دى :)

    ردحذف
  47. بحد انا مش عارفه اقولك ايه القصة تحفة جدا وبجد انا بحب كل قصصك ومتبعاكى دايما وبجد انا بعيش معاكى لحظة بلحظة وبتاثر وبعيش الاحداث معاكى بضحك وبعيط وبتعلم منك حجات كتير وبجد انتى تستحقى اكبر جايزة ربنا يوفقك وتسلم ايدك

    ردحذف
  48. القصة أكثر م راائع اتغيرت بيها اوووووى

    ردحذف
  49. القصة دى جميلة اوى ضكت وعيطت وعملت كل حاجة وانا بقرأها

    ردحذف
  50. صراحه القصه ممتعه جدااااااااااا وانا بقراها كانت مشوقه جدا بجد رافو عليكى فى كتابتك للقصه جميييييييييييييييييييييله وفوق الائعه بصراحه انا اول مره اقرأ قصه ليكى س عجبتينى بجد وان شاء الله هتبعك فى كل قصصك

    ردحذف
  51. بصى انا بحب اووووى القصص بتاعتك بس ديه وجعتلى قلبى اوووى حسه انها قاسيه مش عيزاكى تزعلى من رائى و اتمنالك كل النجاح و انا من معجبينك بجد تستهلى :)

    ردحذف
  52. حلوووه اووي تحفففه خلتيني اعييط :)

    ردحذف
  53. بجد انا مش لاقية كلام يوصفلك انا قد ايه استمتعت بالقصة دى وبكل قصصك اللى قريتها..انتى فعلا عندك موهبة نادرة..ربنا يوفقك ومن نجاح لنجاح....اسماء

    ردحذف
  54. بامانة ربنا يكرمك وديكى كمان وكمان انتى بجد ربنا يحميكى

    ردحذف
  55. برغم ان الرواية حزينة ومؤثرة لكنها واقعية وطريقة سردها جميلة بالتوفيق

    ردحذف
  56. انا متابعه كل قصص لو في الكتب او في النت كلهم رووعه وانا بدعي لربي انك تنجحي اكتر واكتر

    ردحذف
  57. انا متابعه كل قصص لو في الكتب او في النت كلهم رووعه وانا بدعي لربي انك تنجحي اكتر واكتر

    ردحذف
  58. القصه بقالها كتير بس انا ليه قريها النهارده وخلصتها ملعا ..جميله جدا جدا. .وبدور دلوقتي علي باقي الرويات علشات أقرأها. بجد بحيكي من قلبي

    ردحذف
  59. القصه بقالها كتير بس انا ليه قريها النهارده وخلصتها ملعا ..جميله جدا جدا. .وبدور دلوقتي علي باقي الرويات علشات أقرأها. بجد بحيكي من قلبي

    ردحذف
  60. بجد تستهلي كل خير ربنا يوفقك مفيش منها جزء تاني

    ردحذف

قول رأيك بلاش تقرا وتقفل من سكات...ارائكم تهمنى